CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 8, 2008

خروج عن المألوف

حاجه جديده
خروج عن المألوف اللي اتعودنا عليه
مزهقتش طبعا من الخواطر .. لكن علشان انتوا ما تزهقوش

ممكن اي حد يتفضل بالمرور علي هذا الموضوع
يجاوب علي السؤال ده ....؟؟

ايه اكتر حاجه عجبتك في المدونه ....؟؟

مهما كانت صغيره او مش مهمه قول عليها
واي نقد انا متقبلاه بصدر رحب

مستنيه مروركم الكريم

23 التعليقات:

د. محمد رضا said...

اهلا بيا

انا شايف ان الخط عاوز يكون كبير شويه عشان انا اخفش

وكمان الكلمه اسمها نقد

يعني عاوزه تقري اكتر ما تكتبي


وكل التحايا لروحك الجميله تقبل النقد اساس التقدم



محمد رضا .. هل ترينني ؟

شخصية عامة

DoNyA said...

اهلا بيك
الخط مممممممممممم
اوك
دي في ايدينا ... الخط يكبر وماله
تحت امرك

بالنسبه للكلمه .. اسفه جدا علي الغلطه الغير مقصوده فعلا ممكن اكون من سرعتي وقتها بس
وتم معالجة الموقف يافندم

محمد رضا ... ثواني هلبس النضاره

شكرا لمرورك الجميل

لا يدوم اغترابي said...

اكتر حاجة عجبتني في المدونة


انتي :)

لانه بجد عجبتني جدا كلماتك

وعجبتني الصور اللي بتختاريها

مع كل بوست

والروح اللي مالية مدونتك

بجد من اول زيارة وانا بستمتع جدا

بتجولي فيها

دمتي متألقة عزيزتي

Unknown said...

ربما لعشقى للصور و استمتاعى بأنها تعبى أحيانا أكثر من الكلمات و تستطيع ان تخزن الذكريات ..فسأقول أن اكثر ما اعجبنى هو اختيارك الموفق للصور
و طبعا تحية لقلمك الرومانسى الحساس

DoNyA said...

لا يدوم اترابي

اخجلتني ..:$

دائما يشرفني وجودك وتجولك
الباهي بين ارجاء المكان
فكوني دائما بالجوار ولا تحرمينا

DoNyA said...

just me ..

ربما لروحك الجميله
ورقة احساسك
فهي ما تضفي علي المكان
هذه الروح وهذا الجمال

مودتي

MaNoO said...

بصراحة انا لسة اول مرة ادخل المدونة وعجبتنى طريقة العرض جدا جدا
ولسة اما اقرا حااجتك هقولك برده

أمير البلانكو said...

donya

ازيك شكرآ علي زيارتك ليا

أحلي مافي مدونتك المواضيع اللي فيها

وكمان الخلفيه جميله أوي

بس أنا مع د: محمد

انا الخط عايز يكبر شويا

وكمان حكايه تأكيد الكلمه

اتمني مزيد من التواصل بين مدونتك ومدونتي

تحياتي ليكي

madeeh said...

كلمات طيبة , بارك الله في قلمك ,أما بالنسبة للنقد البناء فهي مبادرة طيبة منك ويفضل تغيير الصورة الشخصية فهي لا تتلائم مع روح المدونة(كما أري) ,وأيضا لاتتعدِّي لغتنا الحبيبة وتُقللي من شأن المدونة الكريمة باللغة العامية.تقبلي مروري.

romansy said...

اكتر حاجه عجبتنى مع انى من اول زياره
روحك وتقبلك النقد
دليل على نجاحك وحبك لعملك انه يكون احسن شئ

DoNyA said...

manoo

شرفت ونورت
ودائما بانتظار تعليقاتك

DoNyA said...

أمير البلانكو

لا شكر علي واجب

انا شايفه ان احلي ما فيها
الناس اللي بتدخلها
اللي بتحليها اكيد

بالنسبه للكلام ان شاء الله يكبر في المواضيع الجايه
بس مش عارفه ليه هو ظاهر عندي كبير عادي .. تقريبا انا معدلاه من text size
وبالنسبه للكلمه التأكيديه
تم عمل اللازم :)

مودتي
وتواصلي الدائم ان شاءالله

DoNyA said...

مديح :

كلمات طيبة , بارك الله في قلمك ,أما بالنسبة للنقد البناء فهي مبادرة طيبة منك ويفضل تغيير الصورة الشخصية فهي لا تتلائم مع روح المدونة(كما أري) ,وأيضا لاتتعدِّي لغتنا الحبيبة وتُقللي من شأن المدونة الكريمة باللغة العامية.تقبلي مروري.

October 15

اعتقد ان النقد دائما يكون بناء بشرط ان يتعامل معه الفرد بذكاء
يأخذ منه ايجابياته ويترك السلبيات
بالنسبه لرأيك الذي احترمه جدا لي تعليقات عليه ..

الصوره الشخصيه :
لا اراها غير ملائمه اطلاقا بل اري انها تعبر عن المحتوي الذي ارغب فيه تماما
فهي انثي بملامح مبتوره
تبحث عن نصفها بين بقايا كلماتها او كلمات الاخرين

اما بالنسبه للغه العاميه :
أري ان لكل مقامٍ مقال ..
فانا اتعامل مع كل شخص و كل موضوع علي حسب احتياجه
فمنهم من يجد ملل وتكلف في الفصحه
وانا لا احب ان اثقل عليهم في شيء
فمن يهتم بالفصحي أجاريه
ومن يتبسط فلا احب ان اتكلف عليه

مرورك كان ممتعا
فكن بالجوار
منتظره اي تعليق اونقد آخر

DoNyA said...

romansy ...

شرفت بك
وبمرورك الغالي
فما يزين الصفحات سواكم

مودتي

Anonymous said...

أولا مملكتك جميلة جدا وكلماتها روعة
وكفاية العنوان الجميل والمعبر فعلا إن لمشاعرنا الخرساء أن تصرخ

بس كان عندي اقتراح لو تضيفي موسيقي هادية أو أغنية معبرة عن جو المملكة وكلماتك الرقيقة
عشان الواحد يعيش في جو أشعارك الرقيقة ويغوص في عالم الشعر مع شوية موسيقي من اختيارك
تعبيرا عن مشاعرنا الخرساء
هتبقي مؤثرة أكتر

بس دا مايمنعش ان كلماتك لوحدها موسيقي

إستمري
تحياتي جدااا
ashraf

كـــيــــــــارا said...

دي اول زياره ليا في المدونه وان شاء الله مش هتكون الاخيره بس بصراحه مش هقدر اقول شي انا مش عارفاه وعشان كده هتابع معكي ردود المدونين

عشان اعرف ايه اكتر شي عجبهم في المدونه

وان شاء الله هيكون فيه تواصل بينا

سعدت بزيارتك

تحياتي

كيارا

maxbeta3zaman said...

أعجبنى الشكل العام للمدونة كون الخلفيه ثابته والكتابة تتحرك مع ثبات الخلفيه ...كذلك الصور المصاحبه منتقاه بعنايه ....النصوص متنوعه منها علمى ومنها خواطر وأحاسيس تنقلها العبارات بسرعة لوجدان القارىء ...فيدخل فى "مود" السطور فورا

DoNyA said...

maxbeta3zaman

حللت اهلا ونزلت سهلا
علي عالمي المتواضع
الذي شرف بتواجدك
ارجوا ان يكون قد نال اعجابكم السامي واطمع من زائري
بهديه بسيطه ( لزوم الزياره يعني )
التواجد بين الحين والاخر
لو اتاح لكم الوقت برهه

DoNyA said...

كيارا..

شرفتيني ونورتيني في اول زياره
ويارب مش تكون الاخيره
وانا وانت والبحر والنجمات
منتظرين
من كل حدب وصوب
متجمعين
حول لافتة " مرحبا بالزائرين "

DoNyA said...

roufi ...


شكرا علي هذا الاطراء الرقيق منك
وعلي تواجدك الدائم معنا

والاقتراح جميل جدا وانا فكرت فيه شخصيا اكتر من مره
بس كنت بتردد لاني قابلتها في اكتر من مدونه انها بتعمل لود جامد اوي عليها فبتقل التصفح فيها
بس صدقني هجربها ونشوف رأيكم ايه

شكرا لنصيحتك
مودتي
ملحوظه "
انا متنابعه احداث
تاره وتيري .. ارجوا المتابعه

Anonymous said...

اجد بمدونتك ما يحاول ان يلملم بقايا حطام لقلوب دكها القدر دكا



اجد شئ من بين حروفك وأبحث عن المزيد

DoNyA said...

Anonymous ....

ارجوا ان تجد ما تبحث عنه بين حروفي المبعثره

مودتي وكل تقديري

أحمد سلامــة said...

اكتر ما عجبني في المدونة
هو الروح المتوحدة
ان كانت الخاطرة حزينة ام سعيدة
الا انها دوما لها نفس الروح
ولذلك فانا اعرف دائما متى ادخل هنا ولو بالصدفة
انني هنا